یک نماینده مردم در مجلس گفت: متاسفانه دولتمردان به توانمندی‌های داخلی اعتقادی ندارند؛ بالاخره ما از ظزفیت‌های بسیاری برخوردار هستیم که می‌توانیم بخش اعظمی از مشکلات را با فعالسازی همین پتانسیل‌ها برطرف کنیم، اما دولت اراده‌ای برای انجام این کار ندارد.
کد خبر: ۸۹۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 27 August 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:جلال رشیدی  به سخنان رهبر انقلاب در دیدار اعضای هئیت دولت مبنی بر اینکه «اقتصاد را معطل تحولات خارجی نکنید» اشاره کرد و گفت :اینکه دولتمردان بخواهند نگاه خود را برای حل مشکلات اقتصادی به فضای خارجی محدود کنند یک نگاه بسیار غلط و اشتباهی است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه دولتمردان به توانمندی‌های داخلی اعتقادی ندارند؛ بالاخره ما از ظزفیت‌های بسیاری برخوردار هستیم که می‌توانیم بخش اعظمی از مشکلات را با فعالسازی همین پتانسیل‌ها برطرف کنیم، اما دولت اراده‌ای برای انجام این کار ندارد.

نماینده مردم مرودشت تاکید کرد: نگاه قالبی که در 7 سال گذشته در دولت حاکم بوده این است که باید برای حل مشکلات اقتصادی با غرب ارتباط برقرار کرد و فقط راه‌حل رفع مشکلات اقتصادی را در بیرون از مرزها دنبال می کردند که این راهبرد ناصحیحی بود و مردم هم دارند طعم تبعات و ثمرات چنین تصمیاتی را می‌چشند.

این نماینده مردم اظهار کرد: دولت باید در همین اندک زمان باقی مانده از عمر پایانی خود به این نتیجه برسد که با نگاه داخل می‌شود مشکلات اقتصادی را برطرف کرد و غرب برای ما راهگشا نخواهد بود؛ البته امیدوار هستیم در دولت بعدی با روی کار آمدن دولتی جوان انقلابی شاهد تحولات اساسی در ابعاد گوناگون به ویژه حوزه اقتصادی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار